четвртак, 5. јануар 2012.

" Panonska utopija "

- Ranom zorom u tišini dok se dan polako budi i sunce izlazi.
- Gledaću te opet ja, visoko iz doma mog.
- Diviću ti se prelepa zemljo moja.
- Iza mene si ravna i plodna.
- Onda rasteš visoko, puna si života i mudrosti.
- A ispred mene nema granica tvojih, pogledom mojim stapaš se s nebom u slobodu, koja svima nama pripada.
- U zadnjem dvorištu ću da hranim svoje telo.
- U domu svome težiću mudrosti.
- A kroz kapiju svoju gledaću u lepotu tvoju, ti ćeš biti moja inspiracija.
- Podarila si mi dom moj, tačno u sredini srca svog.
- Mojoj zahvalnosti nema kraja, jer si mi pružila sve.
- Biću tvoj verni čuvar.
- Braniću te od svakog zla, čuvaću te, i obogatiti.
- Kad jednog dana odem, podariću ti male čuvare da te čuvaju prelepa zemlja moja.

Нема коментара:

Постави коментар